Click here for Myspace Layouts

Sunday 12 June 2011

Impian Ku !!!


Hye !! nama saya SHARYELL SHAQEL sy baby 1st..
hensem tak saya ?? ikot papa saya laaa..



Hye !! nama saya SHARYANA SHAFIRA..saya baby 2nd..
comel tak saya ?? ikot mama saya la comel...



Hye !! nama saya SHARYAN SHAREL...saya baby 3rd..
hensem n comel tak saya ?? pon ikot cam papa saya..


Hye !! nama saya SHARYANA SOFEA..saya baby bongsu..
comel tak saya ?? tengok mama sayalah macam mana...




Nie lah papa saya nama beliau SHAMEL HANAFFEE..
mama saya cakap papa saya tak hensem laa...
tapi bila ada girl lain pandang mula la nak jeles..hehehe
mama kena terima jelah hakikat semua nie..
kepada anda semua yang tengok blogg nie,betol kew papa
saya nie tak hensem ??!! hahaha..









 


Nie lah mama saya nama beliau SYUHADA IBRAHIM @ di facebooknya dikenali sebagai SYUHADA CHUNNIE..papa saya cakap mama saya nie cantik dan comel..memang betul pon..tengok laa baby2 nya macam mana,comel2 semuanya...papa cerita,dia tunggu nak memiliki cinta mama selama 2bulan..papa memang sayangkan mama lah !!! mama,trust papa for ever...papa tak sihat tuu...tapi papa tetap gila2..yeahh !!!









Sangat tinggi harapanku pada dia...
tak salah untuk aku berangan dan kecapi apa yang aku impikan selama ini...
kepada korang,janganlah terlalu mudah anggap aku nie hanya sekadar berangan tapi
aku akan berusaha untuk memiliki semua ini...
insyaAllah...

No comments:

Post a Comment