Click here for Myspace Layouts

Wednesday 15 June 2011

InILah Yang Aku ImPikaN..


Sayang,tengok la pic2 tu..
hati bie debar2 taw tak ??
andai kata semua nie terjadi..
kiss 44 hari laa sayang..
hehehe
tapi yelahkan,tanpa usaha semua nie tak akan terjadi...


sayang,aku bahagia bersamamu..
kau telah ubah cara hidup ku sayang..
kau amat bermakna bagiku sayang..
tanpa kau aku masih lagi didalam dunia yang penuh dengan kegelapan dan dosa...
pertemuan kita tak disangka,dari pergaduhan sehinggalah sekarang..
terjalin jugak cinta kita..
indah dunia cerah langit berseri wajahku kau hadir dalam hidupku...
sayang terima kasih kerana sudi menerima segala baik buruk ku ini...
perkenalan kita antara yang terbaik dalam hidup ku..
TAPI
mungkinkah semua ini akan terjadi dengan keadaan aku macam nie ??
Ya Allah,padamu aku berserah agar kau kuatkanlah semangat ku,peliharalah aku Ya Allah..
pada kau aku berlindung,pada kau tempat aku meminta kebaikan Ya Allah..
ku tahu angan2 ku semakin musnah...
aku menangis tiada siapa yang tahu..
aku sanggup berkorban demi dia Ya Allah..
apa lagi dugaan yang engkau berikan kepada ku Ya Allah..
terlalu berat untuk aku terima semua ini..
tapi aku redha tanpa melawan takdir yang telah ditentukan oleh mu Ya Allah..
sayang,maafkan aku sayang..
tak dapat aku berkata-kata didepan mu kerana tak sanggup melihat kau menangis kerana ku..
hanya didalam ini saja yang aku mampu lakukan...
bie mintak maaf,thanks sebab hadir dalam hidup bie sayang...
I LOVE YOU SO MUCH !!

No comments:

Post a Comment