Click here for Myspace Layouts

Thursday 5 May 2011

CinTa YaNg TerJaLin


Alhamdulillah..
akhirnya dapat jugak aku bersama dengannya setelah 2bulan aku menunggu..
SABAR itu memang perlu ada dalam diri kita..
pada tarikh 5.5.2011,dia dah memberi jawapan yang ku nantikan selama ini..
dah la tengah demam,boleh pulak wat kejotan camtu..
tak bernyawe 2minit saya,awak taw tak ??
hahaha..
thanks sayang..bie sayang musyuk gemok sangat2 besar..
hahaha..
ku harap semua ini akan berkekalan sampai ke akhirnya,jika Tuhan telah jodohkan kita
untuk bersama pasti akan berterusan sampai akhir riwayat kite..
hadoiiii..tidak ku percaya lagi..
hahaha...
fara n umie,tolong sepak aku 3kali sorang bole x ??
huhuhuhu...
saya hepy sangat awak...
pelamin kite kaler puteh yerkk..
huhuhhuhu..
AMIN...

2 comments:

  1. haha..boley2...
    tunggu yeh..aku sepak2.. kaw keyh...
    haih...tumpang happy 2 kaki keyh! hahaha

    ReplyDelete
  2. gile obsess smpi mcm ni skali blog kau...gile jiwa nih...btw good luck 4 ur relation n insyaAllah smpai pd tmpt yg di ingini...hahahaha go amer go amer...huh gedix seyh...

    ReplyDelete