Click here for Myspace Layouts

Thursday 8 September 2011

Raya Yang Tiada Makna . . .


RAYA ??
raya tahun nie memang tak berapa nak menjadi laa . . .
duet raya takde,gf takde time 1st day raya . . 
aduiii,malam raya hari tu aku dengar takbir memang tak boleh tahan laa tapi aku tahan jugak . .
Ya Allah,sedih yang teramat . . 
kenapa lah yerkkk,haishh macam2 terjadi . . 
lepas tu,ada pulak story yang macam sial laa . . 
sampai hubungan aku dan dia da takde,relationship pown hilang untuk seketika . . 
Arghhh ! !  ! tak larat dah nak berdiam diri,macam2 bermain difikiran aku sekarang nie . . 
bermacam orang aku fikir,apabila teringat kenangan dulu,perghhh ! ! !
memang tak boleh nak digambarkanlah. . . .
sayu jerr aku dok kat tepi tingkap malam raya tu tengok mercun yang dilancarkan ke udara. . 
raya nie aku kurang berjalan,dudok kat umah on9 fB jer sampai sudah . . 
sedih2 . . nie pown aku xberaya lagi dengan syuhada . . 
tak bermaafan lagi . . 
entah bila nak jumpa,dengan tak contactnya,tak sanggup beb tapi terpaksa terima semua nie . . 
kehendaknya. . .dia pon bole terima semua nie walaupun terpaksa . . 
betul tak sayang ?? :(
macam2 cerita lagi ada tapi tak tahu nak taip dan mula dari mana . .
hahaha,ok lah sampai sini jer laa aku menaip . .
mungkin malam2 jap ag ada lagi yang nak dituliskan . . 

No comments:

Post a Comment