Click here for Myspace Layouts

Friday 20 May 2011

Kita Tetap Bersama Ke Jinjang Pelamin



Sweet tak kami berdua ??
apa pun,aku bersyukur sebab memiliki dia...
korang xpelik kew yg sape2 kenal aku nie cari gf yg pkai tudong da skg nie ??
hahahaha..
itu adalah salah satu keinsafan aku buat..
berubah kerana Allah SWT n DIA..
besz berubah coz tenang jer jiwa walaupun kat tempat kerja cam dah nak pecah kepala hotak...
sayang,abbie sayang sgt kt syg..
ILYSM la musyuk gemok..
awak pown cari bf utk dijadikan husband awak n sy cri gf utk jd wife sy nty..
thnks sbb buat sy insaf...
xsangke sume nie akan terjadi..
Alhamdulillah,Allah SWT da buka kn pintu hati dia untuk terima aku dan buka kan pintu hati aku
untuk berubah...
kepada kawan2 yang banyak support aku time susah dan senang..
thanks yerr..
xdapat balas budi korang sume...
doakan aku dengan syuhada akan ke jinjang pelamin 1day nty..
InsyaAllah...
Amin..

No comments:

Post a Comment