Click here for Myspace Layouts

Wednesday 9 March 2011

Ohh Kamoo....hurmmm

kamoo..!!! syuhada..!
bile aku chat dengan ko,aku ase tenang sangat..
ko buat aku hepy tau x,..??!!
ko xpenah tau pon sblom nie..
hari2 gadoh,aku ejek ko n ko ejek aku..
aku menyukainya...
tapi aku dapat rasakan something yang aku sendiri pown xtau...
ape kene dengan aku nie..??
arghhh..!!!!
ko buat aku sayangkan ko...
ko sangat cantik bile bertudong...
ko sangat baik dan baik..
ko telah ajar aku banyak perkare...
tapi kenape ko xpenah wujud dalam diri aku dari dulu...
aku berdoa,agar aku dapat menawan hati ko...
kerane mungkin dengan kau aku akan berubah sepenuh nya..
dan aku akan lakukan demi diri aku...
thankz coz kau telah buat aku sayangkan ko..
tapi.!!!!!!!
ko tidak sebaliknyerrr...
mungkin aku dah ade cinte neslow...
tapi kini semuanya itu xdew..
hilang entah kemane..
aku kecewe..
sebab tu lah ko tidak menaroh harapan...
aku redha apew yang terjadi..
Ya Allah,pertemukanlah aku dengan dia..
kerana dia adalah pengubat hati yang gelap ini..
amin..

No comments:

Post a Comment