Click here for Myspace Layouts

Wednesday 30 March 2011

Tangisan aku Disubuh Hari...

sedang aku merenung dijendelaku,aku seperti terbayang wajah seseorang yang aku sayang..
ku melihat gambarnya lalu aku tersenyum dan semakin membara usahaku..
tapi sejenak itu,air mata ku mula mengalir apabila mendengar lagu yang
betol2 menyentuh perasaanku ini..
tajuk lagunya ''Dilamun Rindu''..
kalau aku bagi dia dengar,kompem2 akan turut menangis...
melihat gambarnya lagi,aduhhhh..!!!
tersekse jiwe apabila melihat,bilalah dapat bertemu dengannya...
syahdu jerr aku rasew time2 camnie...
sangat rindu apabila berjauhan dengan nya...
semakin sayang aku pada nya...
SYUHADA..

2 comments:

  1. amer...
    acan ney..
    thankz ltak pic acan..
    hee....

    ReplyDelete
  2. haaa..
    Amer da letak lame daa...
    amer ingat acan laa..

    ReplyDelete