Click here for Myspace Layouts

Friday 25 March 2011

Rinduuu Laaa Bongokkk.>!!!

WAHHHHHHHHH..!!!
sangat2 lame aku xupdate ini blogg..
sebelom operation,hari2 update..
tapi lepas oprate..??
tak de sudaa...
Alhamdulillah semuenye selamat..
tapi yang xbesz nyer,akak aku banyak main betol laa..
nak dapatkan syuhada punye pasal,dye cakap aku mati..
kepada akak,jangan buat syuhada risau lagi taw..
shamel sayang dye...
dye jew xsayang shamel..
mase aku xsedar aku,rupe2 nye ramai yang amik peduli tentang aku..
kakak aku yang cite sume nyerr..
dan yang paling besz,aku da taw syuhada memamng sayang aku..
walaupun dye xpenah mengaku bile aku tanye...
apew daa...
tapi xpew,usehe tangge kejayaan..
hahaha..
dan sejak dari itu,aku kenal ramai orang yang add aku dekat facebook...
besz giler asew..
macam2 orang aku jumpe..hahaha..
aweks pown ade,,
upss..!!
''awak jangan marah taw,blogg ajerr..''
hehehe...
dan 2hari lepas,kaki aku buat hal...
retak pulak...
xbole jalan sangat nanti lagi sakit laaa..
sakit weyhhh aku ckp korang...
dan sampai sekarang aku masih lagi ditempat tidur ku..
ohh lupe,aku da balik kuantan...n skang aku naek KL balik..
coz someone buat aty aku sakit,mybe my beszday akan balik coz nak wish dengan dye sgt..
syuhada,gemok n cumel sy,jgn nakal2 taw..
28hb April sy balik n 29hb kite sambot beszday saye k..
saye rindu awak sangat2..

No comments:

Post a Comment